omastraaf.reismee.nl

Reis

Dag. 16.       8 mei Goeiemorgen , het is alweer een dag verder , de tijd vliegt voorbij na een heerlijke nachtrust ( missen het geluid ven de trein wel!!! ) werden  we gewekt door harde muziek!, hoe bedoel je rustig op het water.het was zo iets als goodmorning  Sunshine .  Op naar het ontbijt daar kregen we een tafel aangewezen, en wat zagen we?.. Chinees foot . Lekkel hoor op je nuchtere, maag. Maar kijk eens aan ze hadden ook gelukkig zoete broodjes  koekjes en ook gebakken ei. Maar we passen ons aan!!! Waar was m.n lekkere ontbijtje van het vrouwtje uit de Ger ? Met haar zelf gebakken broodjes kaas, worst en jam?.    Maar hier is het anders ,Zodra  je kopje leeg is staat er al weer een meisje klaar om  het vol te schenken.  Maar wat het ergste is je kan niet van boord, we konden wel mee met een of andere trip naar een pagode, maar dat was wel weer even €30.00 pp. Nee dus dat  doen we niet. Vanmiddag gaan we weer varen en dan komen we door een mooi gebied. Dan nu maar even naar de demonstratie van accupunctuur  , nou dat hebben we geweten!!!  Er waren ongeveer 12 mensen en na de uitleg vroeg ze een proef persoon. Het was overal goed voor en het was ook heel goed voor stress blokkades .  Ik  zei dat is wat voor jou tegen g.j. Goed voor je stress  , had  ik dat maar niet gezegd want het liep niet zo best af.  G.j.  ging zitten en kreeg 2 naaldjes in z'n nek tot zo ver alles nog goed, toen zette ze 3 kleine puntjes.  Een tussen z,n wenkbrauwen  en twee bij z,n slapen.  Ik nog lachen en foto!s maken, maar ik zag ook dat hij vreselijk begon te zweten, z'n ogen draaide weg en ik schrok me dood. Het gaat niet goed zei ik en de dokter maar zeggen  its o.k.  Niks o.k. zei ik en g.j. gaf aan dat hij ging fllauwvallen.  Wat voelde ik mij ziek worden, het ergste was dat ik op een gegeven moment  Von niet meer zag staan, het was allemaal een kompleet waas voor me. ik voelde overal het zweet langs lopen zelf mijn korte broek werd nat, had geen droge draad meer aan mijn lijf, het was zeker geen plezierige ervaren,dat doe ik dus nooit meer. Hij zweette vreselijk en de dokter trok die naalden uit z.n nek en ging met een of ander spul masseren. Je begrijpt het was erg schrikken!!! Het komt zei ze omdat hij heel veel blokkades  daar heeft zitten. Waarschijnlijk al van jaren.   En gelukkig trok hij weer bij,  je begrijpt dat alle omstanders ook erg schrokken  waren  en er snel vandoor gingen!!! Het waren trouwens Turkse mensen , Het was erg prettig om naast al dat Engels en Chinees ook weer tamam  te horen. Wat een avontuur hè het is toch niet te geloven wat we allemaal meemaken!!! Na een kop sterke koffie en een lauwe douche  is hij er weer.  Eerst die zuigzoen op z.n been en nu dit dat is niet goed, doen  we niet meer achter af  hebben van de zenuwen wel zitten lachen, dat  wel natuurlijk!!!!! Inmiddels zijn we weer aan het varen en de omgeving is erg mooi, Tussen de middag was de lunch erg goed, even bij tanken want de laatste dagen hebben niet best gegeten. Na de lunch nog geprobeerd te e mailen maar dat ging niet van de boot . De boot lag inmiddels aangemeerd waar we naar een pagode gingen kijken welke tegen de rotsen was gebouwd, mooie foto's gemaakt en toen weer terug naar de boot. Toen was het captains time , moesten we allemaal naar de ballroom komen, we hadden niet zo' n zin maar we werden in onze hut opgebeld dat het tijd was,  jullie zullen mij zo langzamerhand  wel kennen , dat ik helemaal niet van dit soort dingen houd, maar goed daar ook maar weer heen, tot overmaat van ramp moesten ook nog met die druiloor in dat witte pak op de foto, het is toch vreselijk, dat mensen dat leuk vinden. Het  is dat de omgeving prachtig is , anders had ik overboord gesprongen met Von en terug gezwommen,wat een poppenkast . Love boat is er niets bij.de meisjes zijn erg vriendelijk, maar ik weer van jacq. dat ze bijna niks verdienen en het van de tip moeten hebben. Na een heerlijk diner was het showtime!!! De meisjes van de bediening kregen andere  kleren aan  en hoppa dansen geblazen ! Ze deden hun best maar die Chinese muziek is werkelijk heel irritant . Onze tafel genoten zij n internationaal , 1 stel uit India, 1 stel uit Spanje , 1 stel uit Italië  1 mevr. Uit Australië en dan wij!!!!! Het is een bonte verzameling  maar gelukkig spreken ze alle maal Engels , en de gesprekken zijn erg leuk. Dan hebben we nog een grote groep Turken  en verder een Nederlander met z,n dochter ende rest Chinesen.  We gaan zo slapen want morgen gaan we eindelijk door de bekende mooie kloven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours