omastraaf.reismee.nl

Reis

Dag.  14.           6 mei Goedemorgen het is hier nu half tien in de ochtend en voor jullie is het nu 3.45 Het weer is wederom prachtig en de rugzakken zijn op nieuw weer  ingepakt!!! Steeds als we aan komen gaan er div. Spullen uit , we worden er steeds handiger in! Mijn rugzak is voor de spullen die we niet meteen nodig hebben, en G.J. Rug zak is voor de dagelijkse gebruiken  zoals toilet spullen e.d. Ook een rolkoffer voor het eten,koffie,thee zetten we naast ons op e bank in de trein. Om half twee worden we opgehaald voor het vervolg van onze reis, we gaan weer met de trein nu naar Chongqing.. We zitten precies 24 .00 uur in de trein. Voor de eerste keer met z,n tweeën..ook best spannend. We kunnen een paar dagen niet on line zijn, daarom versturen we dit bericht nog even. Nog even terug komende op de voetmass. Van gisteren nou dat was werkelijk een reuze ervaring. G.j heeft al het verhaal ven de flessen wijn verteld, nee, nee no wine en de chinese  maar kijken van die zijn gek. Nou als er iets of iemand de ze  reis dronken is geweest zijn het onze voeten wel. Twee flessen wijn p.p in die bak met heet water.  En heet was het!!! Toen moesten we ons omdraaien. En begon  de rug mass. WAT,heet mass. Ze begonnen met al de kracht die in die magere lijven zit op ons in te rammen !! Heerlijk daar niet van maar hard dat wil je niet weten. Ik hoorde G.J regelmatig kreunen , zo van Oh, en Ah. Ik dacht dat klinkt als????? Toen was ik aan de beurt, en het was erg pine full.  Na de rug mass. Waren onze voeten aan de beurt, maar eerst kregen we een zeer hete neksteun en een heet kussen voor in onze rug. De stoelen  werden in slaap standgezet, licht uit op een klein lampje na en genieten maar dachten we. Nou dat was even jammer want van genieten was geen spraken!!! Onze voeten werden letterlijk en figuurlijk  onder handen genomen. Hoe zo drukpunt mass. Alle pijn punten werden fors aangepakt. En dat was geen pretje kan ik je vertellen!!! Maar dachten we het zal wel ergens goed voor zijn. Onze masseurs gingen even weg en we dachten dit was het dan, nou dat was heel verkeerd gedacht. Ze kwamen na 2 min. Weer terug met een soort glazen bollen die ze op onze been en voeten zetten . En een pijn zeg, dat wil je niet weten, en ik maar lachen hè. Van de zenuwen , ik dacht we komen hier nooit heel vandaan!! Om een lang verhaal kort te maken G.J. Heeft op zijn kuit  ja, midden op zijn kuit een soort zuigzoen plek van doorsnee 3 à 4 cm staan.  Hij had z,n korte broek aan dus je snapt het wel hè . Ik ga zo de straat niet op zei hij, maar ja het moest toch. Ik heb zo gelachen dat snap je wel!!I. Ik ga afsluiten want we moeten ons zo gaan omkleden voor de reis. We willen proberen om nog een paar foto,s over te zenden !!!

Reacties

Reacties

sander en daan

Hier het boerenland,

Wat heb ik gelachen om het verhaal van de massage!
Doe mij een lol en leg die zuigzoen even vast!
Zal ik voor zondag wat kleine boodschapjes doen, wat mij betreft komen we zondag ff langs.
Snap dat jullie moeten bijkomen van de jetleg, maar het is tenslotte moederdag.
Ik zal die meiden ook even peilen, geef maar aan of jullie dat willen.
Heel veel plezier en let goed op elkaar.
Love you en geniet van jullie fantastische avontuur. xxx

Carla en Simon

Geweldig verhaal weer, hebben ons rot gelachen. Massage in Turkije is luilekkerland als je het zo bekijkt. Moest wel aan de nonnenact denken dat wij in het voetenbad van Siem ook wijn deden. Jammer dat wij toen nog niet wisten van die glaasjes, ha, ha, want je snapt wel dat we die dan ook meegenomen hadden in die act. Koffie, gaat toch nergens op de wereld een betere zijn als onze D.E. Misschien nog een idee voor een reclameshot! Veel plezier met verdere reisavonturen, knuffels XXX.

Carla en Simon

P.s. over muziek gesproken, nee dan toch liever de Mattheus Passion en die aria met 14 x ik ga hem begraven erin, die nemen we dan maar voor lief.

joyce

ik heb me slap gelachen over die massage. Wat een pret zeg. Geniet nog lekker. Zien elkaar zondag weer
XXXXXXXXXXXXX

jacqueline

geweldig om te lezen dat jullie het zo fijn hebben. geniet maar heel bewust van deze momenten.
ik moet zeggen dat het erg leuk geschreven wordt.

love you en tot zondag xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours