omastraaf.reismee.nl

Reis Mongolie

Dag 1.         23april  Maandag 23-04-2012  Vlucht nummer kl 903. KLM. Amsterdam naar Moskou Aankomst 17.00 Moskou lokale tijd Verblijf Moskou hotel toerist Selskokhozyaistvennaya str.17/2 Tiara agenten Moskou Dimitri Sazhin     7 9037110755 Marina Rubleva 79037617431 Hotel toerist / room 410 Selskohozyaistvennaya str 17/2moscow 129226 Tel  7  4991874255 Fax. Zie boven Maandag ochtend 23-04-2012   5.30 uur opgestaan  om  de laatste dingen te controleren  Daan om 7.45 voor de deur voor vertrek , polder uit meteen de file in 12Km geen  beste start, vlak voor Purmerend besloten om toch maar met de trein te gaan. Daar begint de moderne techniek met kaartjes uit een automaat halen, dit lukt met 3 man sterk en een hulp. Op naar Schiphol , weer de moderne techniek electronisch inchecken, ook dit lukt, dan je bagage in een luik mikken en electronisch afscheid van nemen, hopelijk zien we dat in Moskou weer terug , volgens de computer zien we het terug dus duimen maar. Hieraan merk je dat je geboren bent in 1800 voor Christus , maar goed het is allemaal gelukt.  Kl 903 vertrok op tijd 12.00 vanuit Amsterdam  en hopen rond 17.00 Moskou tijd daar aan te komen. Hier Oma  straf  ,landing in Moskou was erg hard! En dat voor de KLM maar goed we zijn er. Na bijna twee uur in de file (net amsterdam) aangekomen in het Hotel, dat bestaat uit zes blokken!!, wij denken dat het een Sovjet kazerne is geweest. In blok een is een rest.  Blok twee eten (ontbijt) bij blok drie een bar  blok vier slapen enz. Enz. De slappe lach dus" Er zijn nog een echtpaar en een Fam. Met een kindje 3 jaar. de prijs is redelijk en het eten goed. Morgen om 10 uur naar het rode plein ben heel benieuwd hoe dat is.Moskou is net als andere steden duur word er gezegd. Ik denk dat Herman de Blijker zijn handen zou dicht knijpen bij dit hotel. Gaan zo slapen want morgen moeten we om 8 uur aantreden op naar  het Russische ontbijt!!!! Proberen of we morgen dit kunnen versturen, de computers in deze hoek van moskou  moet je nog aan slingeren , als je naar wifi vraag staan er diverse vraagtekens boven hun hoofd .  Het kan natuurlijk aan mijn russische uitspraak liggen  Veel liefs uit de Sovjet Republiek

Carla en Simon

Leuk verhaal, wat een stress om weg te komen en lachen om gang van zaken in Rusland. Het ga jullie goed.

Carla en Simon

Hallo ons nog even, had pas een stukje gelezen toet ik reageerde, zag later dat er nog veel meer te lezen was. Wat een prachtig met humor doorspekt reisverslag. We kunnen ons er alles bij voor stellen. Maar wat is een douche dan toch een geweldige uitvinding he. Kijk uit dat jullie niet wegspoelen, wel de armen wijd houden. Knuffels en lekker doorgaan zo.

Tiara Tours